K tomu, aby se někdo uživil podnikáním využívajícím možnosti poskytované internetem, nestačí v žádném případě jenom to, že si někdo zařídí internetové stránky, na kterých by se dalo ostatním uživatelům internetu něco nabízet. A nestačí vesměs ani to, když je na takových stránkách nabízeno jen to nejlepší a nejvýhodnější, po čemž by se mělo jenom zaprášit.
Zkrátka a dobře nestačí mít jenom nějaký internetový obchod. Je potřeba provozovat obchod, který je rovněž dost hojně navštěvovaný. Protože jenom z dostatku návštěvníků můžeme mít i dost zákazníků, a jenom od dostatku zákazníků se vesměs dostane i dostatek peněz, o které v jakémkoliv podnikání nevyhnutelně jde.
Jenže návštěvníci nedokážou najít vždy cestu na takový web, kde jsou netrpělivě očekáváni. Často zhlédnou různé nabídky, které jim přijdou jako první pod ruku, ale web konkrétního podnikatele mezi nimi bohužel není. A to je osud vlastně všech webů, které nejsou podle kritérií internetových vyhledávačů dokonalé.
Když prostě vyhledávače dospějí k tomu, že jimi objevený web nedosahuje náležitých kvalit, zařadí ho v seznamu toho, co nabízejí hledajícím lidem, až někam na zastrčenou pozici, kde už nikdo nehledá, a pak je po nadějích na úspěšný byznys. A není tomu jinak, dokud se takový web neoptimalizuje a nezačne ideálně propagovat.
Protože si s tím ale většina podnikatelů neporadí nebo na to nemá čas, je běžné, že se hledá někdo, kdo by se o takové úspěchy webu postaral. A tak se volí ze dvojice soupeření SEO studio vs. SEO agentura ti praví, kdo podnikateli se zkvalitněním jeho webu pomohou, a tak se rovněž využívá PPC reklama Praha, aby se co nejširší internetová veřejnost o jisté nabídce dozvěděla. Protože teprve tehdy, když se o nějakém webu ví a když je tento dostatečně navštěvován, je naděje, že se tu obchody začnou hýbat.